Wednesday, April 7, 2010

Terima kasih - Astro Video Shooting


AZFC ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua yg dapat hadir semalam di KGV Green Seremban bagi rakaman Astro Arena bersama Aidil & Zaquan... menambahkan meriah adalah kanak-kanak yang sememangnya peminat setia kembar, kelakar melihat keletah mereka bila melihat Aidil & Zaquan di depan mata mereka secara dekat.


Ada antara penyokong juga telah ditemuramah oleh Astro Arena dan Astro Awani tentang pendapat dan pandangan mereka tentang kembar... masuk TV tu! Hehehe.

Mungkin kerana jadual yang agak ketat, mereka terpaksa terus menghadiri latihan harian bersama skuad Negeri Sembilan bagi membuat persediaan menghadapi pasukan Kedah pada Sabtu 10hb April 2010 di Stadium Bukit Jalil. Tetapi AZFC telah mendapatkan persetujuan dari kembar untuk mengadakan jamuan teh tarik (orang KL panggil TT) bersama peminat dan penyokong, di mana tarikh TT akan ditentukan selepas perlawanan akhir Sabtu nanti.


Sekali lagi, AZFC ingin merakamkan ribuan terima kasih kepada semua yang hadir. AZFC yakin sekiranya program dilakukan di luar waktu pejabat dan diberi makluman awal, mungkin lebih ramai yang dapat meluangkan masa untuk hadir bersama!

Terima kasih.

2 comments:

  1. omg! bestnye masuk tv! i was expecting that for my whole lyfe (ok tipu sket). i want i want i want ! mr manager silelah dgr keluhan hati ini hehe

    ReplyDelete
  2. Kepada Kak Ruzie, thanks coz jemput saya hadir pada petang 7 hb di padang KGV sempena video shooting for Astro.
    So for TWINS , Gud Luck For d Final dis Saturday..keep on ur gud performance. Hobin Kembar Hobin!!!!

    ReplyDelete