Sunday, April 4, 2010

Lagenda Astro Arena 2010/11...

18hb Mac yang lalu, satu lagi sejarah penyiaran televisyen negara telah tercipta dimana Astro Arena telah secara rasminya dilancarkan... Dengan tagline "Nadi Sukan Malaysia", ia merupakan satu channel yg memberi maklumat dan info tentang sukan khususnya di dalam negara.


AZFC amat berbangga dan ingin mengucapkan tahniah kerana pasangan kembar Aidil Zafuan dan Zaquan Adha telah terpilih sebagai wakil (ambassador) atau disebut Lagenda Astro Arena disamping beberapa atlit sukan terkenal tanah air . Antara atlit lain yang turut sama adalah Dato' Lee Chong Wei, Dato' Misbun Sidek, Dato' Yoges, Dato' Jegathesan, Mirnawan Nawawi, Dato' Soh Chin Aun, Marina Chin, Danial Bego, Azizol Hasni, Puvaneswaran serta Dato' Rahim Razali.

Ini merupakan satu penghargaan kepada Aidil & Zaquan kerana pada umur yang sebegitu muda, Astro telah menghargai kelebihan serta skill yang dimiliki oleh mereka. AZFC akan memberikan info terkini kepada peminat semua berhubung aktiviti mereka dari masa ke semasa... :)



p/s: Kami peminat bolasepak tempatan amat berharap kalau Astro dapat siarkan siaran langsung/tertunda setiap perlawanan sama ada Liga Super, Piala FA atau perlawanan persahabatan antarabangsa... Takde laa tertunggu-tunggu ada atau tidak LIVE di RTM, dan pasukan mana yang di'cover' setiap minggu....

1 comment: